mandag 5. september 2016

Kokedama:


Det har ei god stund vert veldig populært med potteholdere i makramé, og mangen andre potteholdere i keramikk, eg er veldig fan av grønne områder inne men hadde ennå ikkje funnet nokon som lagte den minimalistiske sorten.
Å henge opp planter i makramé hos meg blei heilt feil, eg begynte dermed å ekspermintera sjølv
 (med god hjelp frå ei svigerinne som kan alt om grønne vekster) 
Inspirasjonskilden min er kokedama som er ein gammal Japansk tradisjon der dei pakker inn planter i mose og heng dei opp slik at dei svever.
Eg fant ut at eg ville gjere ein litt annan vri og brukte kokosfiber istadenfor mose for å få det enda meire trendy.

Nå i høst har du moglegheit for å komma på kurs til meg for å lage slike.
Send meg gjerna ein mail annhelen@modernestil.no eller legg igjen ein kommentar under om du er interessert. 

Eg kjem tilbake til pris, og dato når eg har fått satt meg ned å planlagt litt. 








1 kommentar:

  1. Disse er så flotte! Har 5 stk jeg kjøpe i Danmark :) De var superpopulære der i fjor! Kanskje man skal prøve å få laget noen selv..

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)