onsdag 26. oktober 2016

Interiør og boligmessen:

I helga hadde eg ein litt sånn kinderegg opplevelse:
stor inspirasjon på Interiør og boligmessa,
kvalitetstid med kjæresten og
mykje latter og moro med eit vennepar,
alt sammen på eit og same sted, BERGEN.

Interiør og boligmessa har i år "Ein hyllest til Vestlandet" som tema. 
Noreg sin historie byrja på vestlandet og i år skal me hylle livslinjene på vestlandet. 

"Gjennom samspel mellom natur og interiør skal me 
skape soner som fortel korleis me speglar oss i naturen"

 Like under ser du dei 3 ulike trendsonane. 







Eg diggar at dei har brukt diktet til Olav H. Hauge veggane på messa,
som forøvrig er frå same plass som mor mi, Ulvik i Hardanger.
"Katten sit i tunet når du kjem. 
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden."



Alt var veldig gjennomført på messa. 
Her ser du Bakstehuset som sel kortreist og økologisk gjærbakst. 





Hovedfargen i år er RØDT. 
Eg sjølv har forelska meg totalt i denne fargen, 
den rustrøde kjem nok snart til å innta plass i min heim, 
i kles skapet har den allereie fått ein sentral plass. 



Den internasjonale trendstjerna Gudy Herder laga lørdagsmorgen i lag med 60 interiør entusiastar denne store flotte inspirasjonsveggen. Ho haldt også eit inspirerande foredrag om moodboard. 
Eg lot meg vertfall begeistra av denna damå og hennas driv. 




Eg blei starstrucked når eg såg Andreas Engesvik, han er trossalt ein prisbelønt designer som høster stor oppmerksomheit både innenlands og utenlands. Sofaen Tiki og stolen Bollo var utstilt på messa.
Her har eg tatt eit bilde av håndskissa av sofan Tiki,  som utan tvil står øverst på mi ynskje liste.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)