søndag 23. oktober 2016

Min egen designa spilevegg:


Nå i haust har me holdt på å "oppgradera" kjellerstua vår, 
og dette kan du lesa meir om i siste utgave av ViByggerNytt 
(som forøvrig kom ut i går). 

Eg har allereie fått ein del henvendelsar angåande spileveggen me har laga.

Det starta med at eg lagte ei enkel skisse med mål, tegna i 1:20. 
Min flinke handyman som driver firmaet ModerneBygg1 klarte å innfri mine ynksjer.
Han laga til og med ei nisje som blei kledd inn med våre håndlagte betong produkt.
Her kan eg ha levande lys uten å vera redd for at det skal ta fyr. 

Spilene er kvitvaska eik og kjøpt hos Optimera på Frakkagjerd. 
Spilene er 21x45mm.



Dei nydelige salt lyktene har Cathrine Kalstø laga personleg til meg. 



Firmaet mitt utviklar seg stadig og det nyaste produktet er betong potten 
som står til høgre på dette bildet. Det vil også komme utepotter i SS17. 
Stuebordet er i storleik 45x45x100 med heile dekksider til kr: 5990,-


Dei grønne vegg plantene som du ser på veggen er eg nylig blitt forhandlar for.
Dette rommet er nå også blitt mitt showroom slik at kunder kan komma å sjå produktene "live".
Det kjem eit nytt blogge innlegg om veggplantane til veka, så stay tuned :)


Dei innebygde hyllene valgte eg å mala i svart matt for å få betre 
fram pyntegjenstandane som skal stå der. 
Svart framhever så det er ein bra farge å bruke for å som bakgrunn for kunst. 

Skissen eg har laga.
 Det er også ei skjult skuff under tv som innheld dekoder og playstation osv.

Slik såg kjellerstua ut før me begynte. 
Som du kan sjå så har det skjedd ein del endringar. 






3 kommentarer:

  1. Heisan. Himmel kor kult - nett så eg får lyst å stikke fra jobb og gå hjem røske ut ting og tang og få fikset litt.
    Du e råflink!!!
    Ha en tipp topp dag. Klem karianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du Karianne:)
      så utrolig kjekk tilbakemelding frå deg. Dette varmer vettu.
      Ønsker deg ei ny fin høst veke.

      Slett
  2. Hei, dette var skikkelig fint. Kan ikke se noen spikerslag i spileveggen, har han skrudd spilene på baksiden på en plate? kunne du ved anledning også lagt ut bilde av skjulte innebygde hyllen?

    hilsen Tina :)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)