lørdag 1. oktober 2016

Standen på oasen storsenter:

Å hei kor dagane fyke for tida. Eg kjenner ein del på den der "burde burde" men sjølv om eg er frå Haugalandet har eg IKKJE den 25timen.

Eg vil vertfall dela litt av bildene eg fekk tatt på standen eg hadde på Oasen Storsenter under interiørdagane. Veldig kjekt å få slike forespørslar.

Eg hadde frie tøylar til å forma standen som eg ville. 
Eg valgte å bruka 3 paller som eg dekket med sort duk, den eine sida brukte eg nokre gamle plakater eg hadde liggande for at det skulle passe til temaet. 

Eg valgte å lage 2 ulike temaer.
Tema 1.
 - Målgruppe damer. 
- Grønne toner i lag med grått. 
- Her brukte eg hexagon bordet. Pris: 3490,-
Ull puter frå Bolia.
Strikketøy frå Frette sybutikk
KlompeLompe bok frå Hillesland
Kopp frå Tilbords
Smørebrett frå Kitch`n
Sjokolade frå Amundsen Spesial








Tema nr2
- Målgruppe famile med barn
- Sterker farger med ein grafisk bakgrunn
- Her brukte eg krakk/bord. Pris 3490,-
Barne bøker frå Hillesland
Støvler frå Miju
Vase frå Bolia
Knagg frå Bolia
Rykksekk frå Hillesland
Bamse frå Hillesland









Det siste nye prosjektet er potter både til inne og ute. 
Potten er 60x40 og har ein pris på 1990,-



Og med det seier eg god helg :) 

2 kommentarer:

  1. Kreative flinke sjel👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    SvarSlett
    Svar
    1. Er så glad for dine oppmuntrande fine kommentarer Irene:)
      Takk!

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)