tirsdag 1. november 2016

Det "hottaste" du kan ha på veggen nå:

Reindeer Moss fra Nordgöna er eit ungt og raskt voksande selskap som starta i 2014. 
Dei utviklar innovative interiørprodukter laga av naturlig Reinder Moss eller Kvitkrull som me nordmenn kallar det.  Eg er så heldig å få vera ein av dei aller fyrste forhandlerane i Noreg. 

Det er håndplukka paneler som ikkje treng verken sollys eller vanning. 
Ein kan med andre ord ha desse for ALLTID. 
Panelene finnes i:
firkantar ( square 30,45 og 60cm)
sirklar ( circle 30,45,60cm)
sømløs (30 og 45cm) 
Denne sistenevnte bruker ein om ein vil skape ein heil grønn vegg. 

Eg har laga meg eit showroom i heimen min der du som kunde kan få sjå dei "live".






Som du kan sjå så får du dei i 27 forskjellige fargar.
Eg veileder gjerne i forhold til valg av farger med tanke på at eg har utdanna meg som interiørveileder og boligstylist. 
Er det ønskeleg å få ei skisse med eksakte mål så kan eg sjølvsagt laga det også. 



Her kan du lesa litt om kva dette er.
Legg spesielt merke til at dei har sertifiseringer på lydabsorbering.
Det er 100% naturleg. Det er håndplukka her i Norden. 
Panelene blir laga for hånd hos Nordgöna i Lund i Sverige 
og sendt direkte til meg/deg som kunde. 


Like under ser du showroomet mitt. 










Her er skissa eg laga for å finne ut korleis det passa inn i rommets mål. 
Det er slike skisser eg tilbyr deg som kunde, dette som ein ekstra service frå meg. 

Vil du ha meir informasjon ta kontakt med meg på mail;
annhelen@modernestil.no 







10 kommentarer:

  1. Hei :) Hva er prisen på de ulike dimensjonene og formene? Knallstilige!

    SvarSlett
  2. Om du legger igjen Mail adressa di her så sender eg deg alt av info om priser og str��

    SvarSlett
  3. Hei, kan du sende meg og info om priser osv? :) ingridskart@gmail.com

    SvarSlett
  4. Hei Ingrid:)
    Nå har eg sendt deg mail.

    SvarSlett
  5. Jeg er interessert og vil gjerne også ha litt info om dette. Min Mail: marbrat60@icloud.com.
    Takk på forhånd. :)

    SvarSlett
  6. Kan jeg også få info med prisliste? eleonoik@gmail.com

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)