lørdag 17. desember 2016

DIY:


Ein restebit av kryssfiner, malingsrester og restegarn blei til eit nytt DIY prosjekt. 
Nail string art med jul som tema.

Skriv ut ønsket font og i ønsket størrelse. Eg brukte ein passar til å lage hull opp på arket.
 Når eg fjerna arket viste hullene igjennom og det var da lett å sjå kor eg skulle spikra. 
Bruk gjerne fleire og tettare spikrar for å få enda tettare mønster. 
Eg valgte å holda ein bokstav åpen, kun garn rundt forma, 
dette for å få litt variasjon og eit unikt uttrykk. 
"2016" skreiv eg med kvit pilot tysj for eg fant ut at det kunne bli 
i overkant mykje med alt i `nail string art`.






Plakaten er ein juleplakat frå pitcureit
J
UL
Juletid
Juleglede
Julesanger
Julestjerne Jule-
tre Julaften Julesnø
Julebrus Julepynt Jule-
forberedelser Julestrømpe
Julemarsipan Julelys Jule-bukk
Julekaker Julegaver Jule-feiring Julegrøt
Julenisse Julemat Julemiddag Julebord Julerengjøring
Juleferie Julekveld Juleavslutning Jule- kort Julekrans Julekonsert
Juleribbe Jule- torsk Julekule Julestemning Julefred Julegløgg Julestri Juleklem Julebakst Julemesse
Gledelig Jul


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)