fredag 16. desember 2016

Du grønne glitrande tre:

Her er det full julemodus og pakkekalendaren til gutane falt godt i smak. 
Dei grønne trærne blei godt synlige forran den ruste røde veggen på kjøkkenet, 
og det er ingen tilfeldigheit at eg har plassert den akkurat der, for grønt og rødt er kontrast farger, med andre ord så fremhever dei kvarandre. 


PS: Eg såg eit bilde her om dagen av ei boble med juletre oppå, og for den skulle dei ha 299kr.
 Eg kom på at eg gutane hadde ein tøff bil liggande i ei eller anna skuff, og med eit mini juletre frå søstrene grene til ca11kr så fikk eg ein kul kopi til langt billgare penge, 
bare eit sånt lite tips frå meg til deg <3





Ynskje dokke ei fin førjulstid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)