lørdag 17. desember 2016

Karakter 6:

NB: fare for å at dette er eit skryte innlegg.

For eit år siden hadde eg det ikkje så veldig bra psykisk etter å vert igjennom
 fleire fødsels og sist ein svangerskapsdepresjon.
 Nokre av dokke har fått detta med dokke for eg har vert ganske åpen om det, 
og hadde eg ikkje vert så åpen om det og søkt hjelp hadde eg kanskje ikkje vert der eg er i dag<3

For eit år siden klarte eg ikkje ein gang å gå på julebord med gode venner og kollegaer,
 eg var så usikker på meg sjølv. Nå er me snart inne i eit nytt år og det har vert eit heilt fantastisk år for meg, men óg undelig mykje arbeid. 

Eg blei oppfordra av nokon av dei nærmaste rundt meg om å skifte kurs, 
dei meinte eg kunne starta for meg sjølv som interiørveileder og kanskje ein dag leve av det. 

Interiør har lenge vert ein kjekk hobby og eg har tatt på meg små prosjekter i familien. 
Eg har vert med på å forma vårt eget hus og har i lag med min 
flinke handyman tatt alle beslutningar sjølv.
 Me har designa ein del ting i huset sjølv, og det begynte litt med det eine betong bordet me laga til sjøhuset vårt, der me fikk ein god del forespørslar om kvar eg hadde fått tak i det. 
Me googlet og fant ut at det var få som laget eit slikt i råbetong, 
det som produseres i dag er glassfiberbetong som er impotert frå langt-bort-i-stan.
 Me begynte da å håndlage våre egne betong bord der han utfører jobben og eg designer. 

Eg fikk eit tips om ein proff skole i Norge som tilbydde kurs innen interiør, 
Eg heiv meg rundt og meldte meg på som interiørveileder, og våren 2016 var eg allerde i gang hos Norsk Interiørskole.

Me fikk ein heime eksamen med 14 dager innleveringsfrist.
Litt info om kundene: 
Mann fotograf 41år, dame kirurg 36år. 
leilighet sola strand. fabrikk bygning, topp etg, 
industri vindu fra gulv til tak. god økonomi
liker design, musteinstegel 1vegg, betong 1vegg
ønsker arbeidsplass uten å ødelegge atmosfæren.
3 pushwagner bilder, ikkje minimalisme
utnytt rommet, ønsker verdiøkning
hun ønsker ro/harmoni, seng,
 spisested 4-6pers, stue, arbeidsplass, lyspunkter.

Me skulle levere inn romplan, tema og moodboard.

Eg valgte å legga litt meir i det så eg lagte ein modell av rommet 
og korleis eg har valgt å løysa oppgaven. 














Jammen viste det seg at kanskje dette var vegen eg skulle gå med ein karakter 6
 og ein glød inni meg som var tent. Læraren Ronald er eit heilt fantastisk menneske som brenner for det han driver med. Han var heile tida entusiastisk og var utrolig god til å læra frå seg. 
Dei som får han som lærar på framtidige kurs hos Norsk Interiørskole er veldig heldige. 


Neste år skal eg bygge videre for å bli interiørinnreder. 
Dette gler eg meg veldig for eg kjenner eg har fått blod på tann. 
Eg jobber pr i dag hos Vi Bygger Nytt som stylist og med 2 bloggeinnlegg i året,
 hos Icon 2-3 dager i uka og for meg sjølv 3 dager i uka,
 eg har hatt mangen kunder og har allerde 4 oppdrag til neste år 
så det ser ut som eg skal få nok å henga fingrane i, 
og skulle du har behov for interiørveiledning eller boligstyling 
med tanke på slag av bolig så ta kontakt.
 Og for dokke som spør så kjem det ein ny utekolleksjon i betongmøblene våren 2017,
 i mellom tida har me fortsatt desse produktene : Modernestil.no 


EVALUERING – skoleoppgave Modul A vinter/vår 2016



Til : Ann Helen Kvalvaag ( elev )




Fra : Ronald Moholt ( fagansvarlig instruktør )




Ref. skoleoppgave – Case Marianne & Kim Sensor : RM




Samlet karakter : 6 ( Planskisse m/beskrivelser = 5+ Tema og modell = 6 ) 

Vurdering :

Planskisse = Imponerende oppgaveinnlevering. Tydelige og oversiktlige beskrivelser av dine valg på planskissen. ( + ) Du forklarer hvorfor du gjør dine valg. ( ++ ) Din løsning gir kreativ energi , luft og god funksjon. ( + +) Utsikten får spille hovedrollen. ( + ) Flott link mellom behovsanalysen og løsningene. ( +++) Bruk gjerne flere ord som beskriver følelser. Hovedetasjen burde få litt mer mulighet for garderobe + oppbevaring. ( - ) , soverom fint !

Modell = Imponerende presentasjon med bakgrunn i Modul A kompetanse. Modellen din vil stå utstilt i kurslokalet i Oslo + vi håper på aksept for at vi kan vise den gjennom ulike sosiale medier ? ( med ditt navn ? )
Innspill fra sensor ( tips ) :

Planskissen – marker gjerne trafikksoner med rette piler ( dvs. den rette linjen du har fra
inngangsdør til svevehyllen ) Da kan du skrive ”energibane” langs streken. Husk alltid å
planlegg tilstrekkelig med garderobe + oppbevaring, med angitt plassering på romskisse. Flere detaljer og mer kunnskap vil kunne gis på semester ; modul B + D = interiørinnreder programmet.

Moodboard - en arbeidsplate med reelle fargeprøver, material eksempler og teksturer som kunden kan ta og føle på ville toppet det hele. Moodboard-arbeid er eget fag på modul D ; ide og konseptutvikling.
Ekstra : NB ! alle dine kommentarer, vurderinger og tekster er lest av sensor med stor begeistring.
6= Imponerende bra løsning 

5= Meget fint

4= Fin løsning
3= Bra


2= Greit

1= Mangler en del for å bli godkjent 



Her er kursbevisene min så langt. I sommar tok eg også eit hos Manuela Hardy. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)