tirsdag 13. desember 2016

Luksus i kvardagen:




I går var eg så heldig å få time hos dyktige Christina på Kopervik frisør og velvære som ligger på Mega senteret. 
Christina som er utdanna hud og massasjeterapeut ga meg ein dyprens som sårt trengtes.
Nokon av dykk har kanskje fått med seg at eg har/hatt veldig mangen "ballar i lufta", 
og eg har ikkje akkurat priotert meg sjølv oppi alt. 
Det er flaut å innrømma men eg har vert så trøtt når kvelden har komt at eg har stupt i seng 
UTEN å ha fjerna sminkå, det har heller blitt gjort i dusjen. 
Samtidig som eg har "slurva" med meg sjølv så har eg begynt å merka at eg eldes, 
30år i år og plutseleg har det dukka opp nokre rynker i pannen og spesielt "sinna" rynken har blitt særdeles synleg.
Heldigvis har Christina klokketro på at dette skal ho få jevna ut om eg følger hennes råd.

I går fekk eg denne behandlingen:
Rens x2
Peeling skrub
Rens
Massasje 
Maske tilpasset min egen hudtype
Maserte inn masken
Vasket 
Dagkrem og øyekrem, 
- alt fra Decléor.

Christina på Kopervik frisør og velvære analyserte hudtypen min og bemerka at eg hadde tørre partier som tyda på at eg var vert dårlig på å ta vare på huden min. Men nå blir det andre boller,
 eg har nemmeleg fått nokre produkter eg skal prøve ut i 1måned, og ho seier at eg kjem til å merke resultater, eg har tatt eit før bilde og i januar kjem "etter" bildet.  Så bare vent å sjå.

Vil du også hive deg rundt å teste ut ein time hos på Kopervik frisør og velvære så gir 
Christina deg eit juletilbud ut desember på -30% på alle behandlinger. 
Husk kode "juletilbud" ved bestilling, på tlf 47257689 eller her på facebook. 



Her er produktene eg blei behandla med i går på dyprens og desse skal eg fortsetta å bruka.
 Alt i serien fra Decléor.
Eg skal rense ansiktet mitt helst både morgen og kveld for at dagkremen skal ha best mogleg virkning.



Decléor Aroma cleanse youth cleansing milk: 
Dette er ein mykgjørande rensemelk som er spesielt tilpassa moden hud. 
Tilføyrer fukt og jevner ut linjer. Gir ny glød til ansiktet.



 Rensemelken har ein sterkt antioksidant effekt og beskytter huden 
mot nedbrytende stoffer som frie radikaler. 
 Her får du eit renseprodukt som tar vare på huden din og som samtidig gir pleie 
og fuktighet til huden din. Gjør huden myk, glatt og rein.

Decléor Aromessence marjolaine sérum: 
Eit rikt serum basert på 100% naturlige oljer. Gir intens pleie og fukt til tørr og veldig tørr hud. Forfriskande og fruktig duft.
Serumet gjør huden silkemyk og smidig. Inneheld fuktighetsgivande essensielle oljer fra myrr, lavendel og merian. Tranebør og argan oljer bidrar til å styrke og beskytte huden samtidig som den berikes med viktige næringsstoffer. 




 Gir en hud som både er styrket og fylt med næringsstoffer slik at den fremstår meir strålende og smidig.

Decléor propagée lift dagkrem:
Ein behageleg fuktighetskrem som både strammer opp slapp hud og tilføyrer mengder med fuktighet. Den hjelper også med å glatte ut linjer.
Kremen revitaliserer tørr hud, beskytter og skaper ny glød i huden. 
Inneheld L-Proline som strammer opp. Irisolje mykgjør huden og gjør den meir elastisk.
 Proteiner frå kvit salvie stimulerer cellene slik at huden beskyttes mot ytre påvirkningar. 
Botaniske ekstrakter har en utglattende effekt. 
Videre inneheld kremen Oleo15 som lindrar tørr hud. 
Lysreflekterande partikler får huden til å gløde.

Decléor propagée lift eye care:
 Anti-age creme som virker på dypet. Gir ein umiddelbar lifting effekt og forebygger rynker og poser under augene. Gir glans, motvirker mørke ringer. 
Styrker hudensbarriere, virker fuktighetsgivande, beroligande og mykgjørande.
 Ein herleg gel-creme konsistens med ein svak duft av lavendel. Lufttett tube.

Decléor propagée lift & brighten peeling gel: 
Ein forsiktig peeling for moden hud med fruktsyrer. 
Inspirert av Declèors produkter til profesjonell behandling. 
Spesielt utvikla for å fornye moden hud. Virker på bare fem minutter.
 Glatter og strammer opp slik at huden ser meir ungdommeleg og strålande ut. 

 Inneheld konsentrerte AHA fruktsyrer og er uten slipekorn. 
Dette fornyer huden samtidig som beskyttende Iris essensielle oljer hjelper med cellefornyelsen i huden. Hudfargen vil føles friskere og mer glødande.
 L-Proline komplekset til Declèor gir huden økt elastisitet og mykner den opp.
 Dette er ei maske som både fornyer og strammer opp huden samtidig som den beroliger og gjør huden myk. 
 Bruk:
 Bruk Decléor Prolagene Lift Peeling Gele ein til to ganger i uken. 
Påfør med fuktet bomullspad på renset ansikt og hals. Unngå området rundt øynene.
 La den virke i 5 minutter før du skyller med varmt vann. 
Denne peelingen kan føre til ein liten midlertidig prikkende følelse i ansiktet.


Eg kjenner at eg er motivert til å gjera ein innsats for å få meir glød i huden og ikkje minst strammare. 
Christina på Kopervik frisør og velvære var ein veldig behagelig terapeut å komma til, og lokalene var fine, oversiktlige, lyse og hadde ein god atmosfære, og med sin behagelige musikk i bakgrunn kunne eg ikkje anna enn å legga meg ned å nyte behandlingen. 
Også eit stort pluss er at Christina er utdanne både hud og massasjeterapeut og gav meg ein nydelig ansikt massasje som eg aldri har opplevd maken til, dette er ein ekstra service ho utfører
 på alle sine kunder, og ho kan det ho driver med. 




 











Vil du også hive deg rundt å teste ut ein time hos på
 Kopervik frisør og velvære 
så gir 
Christina deg eit juletilbud ut desember på -30% på alle behandlinger. 
Husk kode "juletilbud" ved bestilling, på tlf 47257689 
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)