søndag 1. januar 2017

Nyttårsbordet 2017:

Kalde grønn fargar, sølv, sort og kvitt på nyttårsbordet 2017. 

Eg har bevisst unngått stetteglass for det var meir ungar enn vaksne rundt bordet, 
både med tanke på søling og at eg ikkje synest at det skal væra 
alkohol på ein slik kveld som betyr så mykje for dei små. 


Eg skjærte ut mosen i to forskjellige runde størrelsar, 
sprayet med sølv spray og drysset over små sølv hjerter. 


Enkelt med kvit papir duk (men av ein tykkere og finere kvalitet som det ikkje går hull på med ein gang) 
og den sorte er faktisk innpakningspapir. 






Heime laga dronning maud i porsjonsformer. 
Her er oppskrifta som blei ein suksess: 
5 romtempererte egg
5ss sukker
5plater gelantin
2ss kokende vann
5dl kremfløte
og 200g kokesjokolade. 




Her er eit bilde av mosen før den blei spraya. 
Eucalyptusen har ein klad grønn farge på bladene
 mens mosen er veldig varm og veldig veldig grønn,
 eg fant da ut at litt hobbylakk kunne gjera susen for at det
 skulle bli bedre harmoni i fargane på bordet. 



Eg vil med det takka for året som gikk, 
og ynskje dokke eit fint og minnerikt nytt år!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)