søndag 5. mars 2017

1 kontor, 2 stiler:

I går kom nyaste utgave av det lokale magasinet Vi Bygger Nytt
 i postkassen til 50.000 husstander på Haugalandet. 
Eg er ein av 4 bloggerar som har 2 innlegg i året i bladet, 
denne gang valgte eg å skrive om korleis ein kan skape 2 stiler på 1kontor 
for å visa kor enkelt det er å jobbe med detaljer. 

Her kan du lese innlegget i bladet.

Eg har valgt å legge med fleire bilder i dette blogge innlegget 
enn det som kom med i bladet for å vise deg enda meir detaljer. 









String wall grid, heilt nytt av året og snart i butikk.
Limited Edition FlowerPot lampe frå Verner Panton. 
The Happiness Planner bestilt frå England.
To do list og Uke planlegger, Lagerhaus
Pen som er malt i samme farge som veggen, Hay.



DIY weaved palm wreath med Catcooee brass ring. 
Oppskrift på bretting fått av Monsterscircus.










Lyngby vase.  
DIY lampe, malt sokkel og glitter tape rundt ledningen. 
Gullpotte, Lagerhaus.
Gull saks, Hay.
Hook, Hay. 
Brass ring, Catcooee/Brun´o Interiør -
DIY bretting palmeblad. 
Tove Frank kalender, Handlegaten.no


Her er fargen eg har brukt: 









3 kommentarer:

  1. Sååååå kult😀 Rå flink e du:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille gode du Irene:) ekstra stas når dyktige du liker!!

      Slett
  2. . Det er ikke lett å finne et møbel som er funksjonell og samtidig pen. Jeg så etter kommoder for en lang tid, noe som ville svare til alle mine behov, og jeg mistet håpet etter en stund, fordi jeg likte ingenting. Til slutt fante jeg en side med møbler fra Front og det var en stor suksess. Jeg fante en vakker kommode, som var akkurat det jeg var ute etter så lang tid. Samtidig gikk kjøpet meget raskt og problemfritt. Jeg var litt redd for selvmontering, men heldigvis var det lett og jeg var i stand til å gjøre det selv.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)